"La lectura fa l'home complet, la conversa el fa àgil i l'escriure precís" Francis Bacon

dilluns, 20 d’agost del 2012

DISFRESSANT LLETRES

Us proposem un enllaç de la revista educativa Pulso on ens presenten una experiència de treball intercicles per la millora de l’expressió escrita. Es tracta d’un treball coordinat i col·laboratiu entre alumnes de 2n de primària i de P5.

Podeu consultar i descarregar l’article en pdf a:

Aquesta experiència està centrada en l'aprenentatge cooperatiu i col·laboratiu intercicle, on els alumnes de segon de Primària es converteixen en tutors dels alumnes de P-5 i els inicien en el traç de la lletra lligada.

Aquest deixa de ser un procés mecànic i es converteix en una oportunitat per desenvolupar les competències bàsiques, sobretot les lingüístiques i artístiques. És un projecte que potencia la creació literària i artística i l'expressió oral formal per part dels alumnes de Primària, i la comprensió oral i l'escriptura per part dels alumnes d'Infantil, d'una manera global i interactiva, en el qual el diàleg entre alumnes de diferents cicles és clau.

Des del blog felicitem a les dues autores, la Sandra Masdevall Teixidor i la Mariona Masgrau Juanola per compartir la seva bona experiència educativa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada