Un dels temes bàsics en pedagogia és entendre l'error , l'equivocació de l'alumnat com a part de l'aprenentatge , i dit sigui de cas part molt important . En nombroses ocasions hi ha alumnes ( generalment els que es consideren bons ) i en alguna ocasió famílies , que no veuen l'error com a potencial d'aprenentatge , sinó com un obstacle que sovint és difícil de gestionar . El post d' avui va dedicat a motivar professors i professores per argumentar la importància de l'error en dinàmiques d'aula amb alumnes .
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgY-4JXJtYBgB2bjFM3RUsDRCNMEH_aLnbWjz3J5zHeG6QrD6sB8cRjcGe3HS_TQiUCj5ZBs7_OWFzv8HJwz93CsGITa4sQ_qPymUsdFIO-0u8KlIyt4OcU-0AK-m8ackub8YkqUNMqCXA/s1600/frisbie_pies.jpg)
Un dels casos que podem analitzar més profundament és el del popular joc del disc volador que avui coneixem com frisbee. L'origen remunta a principis del segle XX quan els alumnes de Yale es passaven de mà en mà les safates d'uns pastissos anomenats Frisbee .
Font: http://blog.ididactic.com/pedagogia-del-error-errores-que-funcionan/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada