"La lectura fa l'home complet, la conversa el fa àgil i l'escriure precís" Francis Bacon

dissabte, 4 de febrer del 2012

FORMES VERBALS ENTENEDORES

Ahir vaig tenir una interessant conversa amb l'amic Ignasi Parra, dic interessant perquè quan pots compatir estones amb educadors de dedò te n'adones que sempre estan fent classe i jo vaig estar un privilegiat alumne en una situació de conversa quotidiana.

Em va ensenyar aquest vídeo, l'Ignasi ha estat professor de secundària i en la gravació explica d'una manera entenedora les formes verbals.

Recordo que en el meu aprenentatge com alumne les formes verbals van ser una tortura memorística important. Segurament que vosaltres també recordeu aquelles pàgines dobles al final dels llibres de llengua amb totes les formes hagudes i per haver. Bé, doncs si mireu el vídeo veureu amb simplicitat i lògica el funcionament bàsic de les folrmes verbals. És tan clar que podria servir pels alumnes del 3r cicle de primària.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada