- Les persones que van a una reunió o trobada han de saber del contingut per venir amb idees i intencionalitats constructives. Avui en dia tenim molts espais per compartir l'ordre del dia (drive, dropbox,mail,...). La informació prèvia fomenta la implicació de tots.
- És bàsic que una persona porti el fil conductor dels diferents punts i que estigui al cas del temps dedicat. També ha d'afavorir que tothom s'expressi per tenir els màxims punts de vista possibles.
- Les reunions no són per discutir, són per argumentar i respectar la idea del diàleg constructiu. Sempre és millor consensuar que no votar en una reunió.
- Els punts de les reunions s'han de tancar, s'han de fer propostes clares, prendre acords, distribuir tasques amb responsables assignats, fixar terminis i establir moments de revisió dels processos.
- L'acta de la reunió ha de ser senzilla, és molt pràctic incloure un apartat inicial amb tasques, responsables i verificació de tancament per anar comprovant periòdicament que tot es vagi complint.
- Si un dels membres del grup no ha assistit a la trobada, ha de disposar d'un espai per la consulta de l'acta però ha d'assumir les decisions del grup.
- En la mesura del possible és important complir amb l'horari establert i deixar com a punts pendents aquells que no s'han pogut tractar.
FONT: idiactic.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada